loading...

فناوری

امکانات درگاه پرداخت واسط اینترنتی چیست؟

مرتضی بازدید : 56 دوشنبه 06 شهریور 1402 : 18:57 نظرات (0)

قبل از آنکه وارد این بشیم که انواع درگاه های پرداخت آنلاین رو بهتون معرفی کنید بریم سراغ اینکه درگاه های واسط چه ویژگی هایی دارد که باید از ان در کسب و کار مان ازش استفاده کنیم. همچنین در ادامه مهم ترین ویژگی هایی که یک درگاه اینترنت باید داشته باشه رو خواهیم گفت در ادامه همراه باشید.

فعال سازی در کمتر از ۱ روزی کاری

یکی از مهم ترین دلایلی که باید از درگاه های واسط استفاده کنیم این است که کمتر از ۱ روز کاری یشه فعالش کرد و اولین پرداخت ها رو در همون ساعت های اولیه بعد از فعال سازی داشته باشیم. که بر عکس درگاه های اختصاصی برای اخذ مجوز و… نیاز به ماه ها وقت جهت فعال سازیش دارید و باید چندین بار به بانک و مراکز اداری جهت گرفتن مجوز بروید.

تسویه حساب روزانه

ویژگی درگاه های واسط پرداخت این است که تسویه حساب روازنه دارند و هر وقت درخواست بدید کمتر از ۲۴ ساعت واریز میشه حساب بانکی شما برخی از آنها هم که در ادامه به معرفی آن ها می پردازم اگر شما هرچقدر دریافتی داشته باشید فرداش به صورت خودکار وارد حساب بانکی تان میشود بدون نیاز به انیکه وارد سایت درگاه واسط شوید و درخواست واریز را بزنید.

ارائه درگاه پرداخت شخصی

درگاه های پرداخت این امکان را به شما میدن که بتوانید یک صفحه پرداخت شخصی داشته باشید در اینترنت اکثرا درگاه ها این امکان ها را دارند و اینکه شما میتوانید در درگاه اینترنتی خود فیلد ها و امکانات دیگر اضافه کنید. بنده خودم  جهت دریافت پول از دوستان از درگاه پرداخت شخصی استفاده میکنم چون شخصا راحت ترم و و کارمزد آنچنانی هم برای واریز نداره مثل روش کارت به کارت و اینکه برعکس کارت به کارت شما میتوانید تا مبلغ چندین میلیون از طریق درگاه شخصی پول دریافت کنید.

دکمه پرداخت

دکمه پرداخت یکی از امکانات جالب درگاه های پرداخت آنلاین است که شما میتوانید فروش محصولاتتون رو در سایتتون رو راحت تر کنید میتوانید یک فیلد درست کنید و اینکه اطلاعات کاربر رو دریافت کنید بعد این کار رو دکمه خرید کاربر بزنه و پرداخت رو انجام بده.

برای مثال: شما یک سایت دارید که محصولات دیجیتالی میفروشید و کاربران میتونند با زدن دکمه خرید پرداخت مورد نظر را انجام دهند و محصول مورد نظر خود را دریافت کنند.

یکی از امکانات دکمه پرداخت اینترنتی این است که شما میتوانید یک صفحه ارجاع داشته باشید یعنی اینکه وقتی کاربر پرداخت را انجام داد به این صفحه به صورت خودکار بره این صفحه میتونه داخلش لینک دانلود محصول باشه یا پیغام موفقیت آمیز بودن پرداخت باشد.

ارائه لینک پرداخت

یکی از امکانات عالیه درگاه های پرداخت اینترنتی این است که به شما لینک پرداخت با آیتم های مختلف رو میدن و شما میتوانید با اشتراک گذاری لینک پرداختتان از اشخاص پول دریافت نمایید. با این کار میتوانید راه پرداخت رو برای مشتریان خود راحت تر و آسان تر کنید.

این لینک های شخصی رو شما میتونید شخصی سازی کنید برای مثال اگر شما یک پیج اینستاگرام داشته باشید که از کاربران پول دریافت کنید و تبلیغ میزارید میتوانید یکی از این لینک های شخصی با آیتم ها مختلف بزارید شما میتوانید این لینک شخصی تان یه اسم انتخاب کنید مثلا : تبلیغ و اینکه اطلاعات و نام و نام خانوادگی کاربر رو دریافت کنید و کاربر بتونه در همون صفحه لینک پرداخت شما عکس و متن تبلیغاتی شو آپلود کنه و بر زدن دکمه پرداخت هزینه رو واریز کنه و شما بعد از اینکه بنر و متن تبلیغاتی شو تایید کردید میتونید تو پیجتون بزارید.

ارائه درگاه پرداخت واسط

درگاه پرداخت واسط وقتی که کاربر میخواد وارد صفحه پرداخت بشه میاد اطلاعات پرداخت رو میبینه که اطلاعات درگاه واسط است به همراه قیمت که میخواد پرداخت کنه و میتونه رو دکمه پرداخت رو بزنه مبلغ مورد نظر پرداخت که حالت دو مرحله ای دارد.

پیشنهاد میشود :  درگاه پرداخت سپرده

ارائه درگاه مستقیم

فرق درگاه واسط با مستقیم اینه که وقتی که کاربر در سایت شما روی دکمه خرید و یا پرداخت میزنه مستقیم وارد درگاه پرداخت میشه که در اطلاعات پذیره بجای نوشته شدن اطلاعات درگاه واسط اطلاعات کسب و کار شما نوشته شده است.

شما میتوانید از برخی از سایت های درگاه پرداخت این امکان رو دریافت کنید اما فرقش با درگاه واسط اینه که ممکن شامل کارمزد بیشتر بشه یا اینکه کارمزد رو افزایش ندن فقط اول مقداری رو پرداخت کنند برای فعال سازی این ویژگی که مثلا حدود ۲۰ هزار تومن است.

استفاده آسان از درگاه پرداخت و پیاده سازی درگاه در سایت کمتر از ۱ ساعت

استفاده از درگاه پرداخت واسط اینترنتی این امکان رو به شما کاربران میده که راحت تر از درگاه پرداخت استفاده کنید نصب این درگاه در فروشگاه ساز های مثل ووکامرس یا edd و… کمتر از ده دقیقه است فقط باید یکی یا دو تا پلاگین نصب کنید و کد API_KEY آن را در بخش تنظیمات پلاگین ها بزارید.

در غیر این صورت اگر میخواستید از درگاه پرداخت اختصاصی بانک استفاده کنید به جز اینکه کلی درد سر برای گرفتن مجوز دارید بلکه باید خودتون چندین تا پلاگین و API بنویسید و به پلاگین نوشته شده خود رو به درگاه مورد متصل نمایید که این کار باعث دشوار شدن کسب و کار شما میشن که ارزشش را ندارد.

ارسال تیکت و پشیبانی درخواست شما

استفاده از درگاه های واسط این امکان رو به شما میدهد تا از پشتیبانی جهت نصب و استفاده از درگاه پرداخت است بهره مند شوید. برای مثال: اگر شما موقع اتصال سایتتون به درگاه به پرداخت با مشکل مواجه شدید میتوانید با ارسال تیکت به پشتیبانی راهنمایی لازم رو دریافت نمایید و اینکه اگر خودتون هم نتونستید درگاه را به سایتتون متصل نمایید میتوانید از پشیتبانی در خواست نمایید تا اینها این کارو برای شما انجام دهند.

برخی از سایت های درگاه پرداخت پشتیبانی لحظه دارد و میتونید به صورت آنلاین با پشتیبانی درگاه مورد پیام بفرستید و مشکل خودتون رو حل کنید.

وب اپلیکیشن یا وب اپ چیست و چگونه کار می‌کند؟

مرتضی بازدید : 61 سه شنبه 01 آذر 1401 : 5:02 نظرات (0)

وب اپلیکیشن‌ها از جدیدترین دستاوردهای دنیای دیجیتال هستند که آغاز آن‌ها را می‌توان سال 2015 و توسط گوگل دانست. وپ اپ‌ها با وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های تلفن همراه و لپ تاپ‌ها متفاوت هستند، کاربرد و نحوه کار کردن آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. اگر شما نیز دوست دارید درباره وب اپ‌ها بیشتر بدانید با ما همراه شوید تا اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهیم.

وب اپلیکیشن

وب اپلیکیشن چیست؟

کافی است کمی به نام دو بخشی وب اپلیکیشن دقت کنیم تا متوجه شویم دقیقا چیست و چگونه و کار می‌کند. وب اپلیکیشن یک اپ یا نرم افزار است که شما برای استفاده از آن به اینترنت نیاز دارید. در واقع وب اپلیکیشن‌ها برنامه‎هایی هستند که می‎توانید آن‌ها را تنها از طریق وب، اینترنت یا شبکه‌های محلی استفاده کنید. نکته قابل توجه آن که بر خلاف سایت‎های دیگر که محتوا در آن‌ها اهمیت زیادی دارد در وب اپلیکیشن عملکرد و کارکرد اهمیت داشته و چندان محتوای سایت مهم نخواهد بود. 
با استفاده از وب اپ‌ها می‌توانید در هر مکان و هر زمانی از امکانات آن‌ها استفاده کرده و به محتوای آن دسترسی داشته باشید. سرویس جیمیل یکی از بزرگترین وب سرویس‌های شناخته شده در جهان است. هم یک سایت است که شما برای استفاده از آن نیاز به اینترنت دارید و هم یک نرم افزار است که برای شما بسیار کاربردی خواهد بود. همان طور که در بالا نیز اشاره شد، در این وب اپ توجه زیادی به محتواهای قرار داده شده در سایت نخواهد شد و کاربرد آن در اولویت قرار دارد.
در حال حاضر تقریبا اغلب وب سایت‎هایی که ما روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم، دارای وب اپ نیز هستند. چطور؟ به بیان ساده هر بخشی از وب سایت که عملکری را برای آن انجام داده و یا خدماتی به کاربران را ارائه می‎دهد، می‎توان یک وب اپلیکیشن دانست. وب اپلیکیشن‌ها دارای طیف گسترده‎ای هستند. برای مثال چه یک ماشین حساب ساده در یک سایت، یک مبدل واحد یا تاریخ تا بازی‎های سنگین و پر حجم اینترنتی را می‎توان جز وب اپ‌ها به شمار آورد. نکته قابل ذکر آن که برخی از وب اپ‎ها تنها با یک مرورگر خاص باز شده و قابل استفاده هستند، اما اغلب آن‌ها را می‌توان با تمامی مرورگرها باز کرد.

 

تفاوت وب اپلیکیشن و اپلیکیشن ها چیست؟

احتمالا این سوال برای شما پیش بیاید که وب اپلیکیشن‌ها چه تفاوتی با نرم افزارهای معمولی یا آفلاین دارند؟
تفاوت اول آن که همان طور که در توضیح وب اپلیکیشن‌ها نیز گفتیم، این برنامه‌ها برای بارگذاری و استفاده نیاز به اینترنت یا یک شبکه محلی دارند و بدون اتصال به وب شما نمی‌توانید از آن استفاده کنید. البته برخی از وب اپلیکیشن‌ها نیز قابلیت استفاده به صورت آفلاین را دارند. به این شکل که باید یک بار آن‌ها را بارگذاری کرده و سپس به صورت آفلاین استفاده کنید. اپلیکیشن‌های معمولی را کافی است بر روی دستگاه دیجیتال خود نصب کرده و هر زمان که بخواهید بدون اتصال به اینترنت از آن استفاده کنید.
تفاوت دیگر در سرعت استفاده از نرم افزار است. معمولا سرعت نرم افزارهای معمولی در مقایسه با وب اپ‌ها بیشتر است. زیرا نرم افزار نصب شده بر روی گوشی دارای یک سرعت مشخص است و ممکن است گاهی به دلیل پر شدن فضای حافظه تلفن همراه شما کند شود. اما به دلیل وابستگی وب اپ به اینترنت سرعت برگذاری و استفاده از آن متغیر بوده و وابسته به سرعت نت است. 
تفاوت سوم در به روز رسانی و آپدیت شدن نرم افزار است. همان طور که می‌دانید هر چند وقت یک بار نسخه جدید نرم افزارها و اپلیکیشن‌های آفلاین به بازار ارائه شده و شما باید آن را نصب و بارگذاری کنید. در وب اپلیکیشن‌ها این تفاوت وجود دارد که آپدیت و بروزرسانی به دلیل اتصال به اینترنت به صورت خودکار انجام شده و شما نیازی به کار دیگری ندارید.

تفاوت وب اپلیکیشن و اپلیکیشن ها

 

تفاوت وب اپلیکیشن و وب سایت چیست؟

در این بخش از مقاله می‌خواهیم بدانیم که وب اپلیکیشن‌ها چه تفاوتی با وب سایت‌ها دارند؟
تفاوت اول را در بخش‌های بالاتر عنوان کردیم. در یک وب سایت اولویت و توجه به محتوا است. این محتوا می‌تواند متن، صوت، عکس یا فیلم باشد. وجود محتواهای مختلف می‌تواند بر کیفیت سایت و امتیاز آن در موتورهای جست و جو تاثیر مستقیم بگذارد. در مورد وب اپ‌ها محتوا اهمیت چندانی نداشته و این عملکرد و کارایی آن است که مورد توجه قرار می‌گیرد.
تفاوت دوم در نحوه استفاده از وب سایت و وب اپ است. همان طور که می‌دانید برای استفاده از وب سایت شما حتما نیاز به اینترنت دارید. چه استفاده شما از سایت بار اول و چه بار دهم باشد. اما اغلب وب اپ‌ها به این صورت عمل می‌کنند که تنها برای بار اول استفاده و بارگذاری نیاز به اینترنت دارید بعد از آن می‌توانید از اپ به صورت آفلاین نیز استفاده کنید.
تفاوت سوم نیز مطالب نمایش داده شده در سایت است. مطالبی که در یک وب سایت به کاربران نمایش داده می‌شود، برای همه کاربران یکسان است، در صورتی که این مطلب در وب اپ‌ها متفاوت خواهد بود. به این معنی که اطلاعات نمایش داده شده به کاربر در وب اپلیکیشن متناسب با نوع تعامل کاربر با اپ متفاوت خواهد بود. اپ اطلاعات مختلفی از جمله سن، جنسیت، علاقه مندی‌ها و غیره را در نظر گرفته و برای هر کاربر اطلاعات متفاوتی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

تفاوت وب اپلیکیشن و وب سایت

 

وب اپلیکیشن آفلاین چگونه کار می‌کند؟

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، وب اپلیکیشن‌‌ها را هم به صورت آنلاین و هم آفلاین می‌توان استفاده کرد، اما استفاده از آن‌ها به صورت آفلاین چگونه است؟ وب اپلیکیشن‌ها دارای یک قابلیت به نام مخزن برنامه هستند. مخزن برنامه تمامی اطلاعات مربوط به بخش‌های مختلف سایت را در خود ذخیره می‌کند. در صورتی که وب اپلیکیشن این قابلیت را داشته باشد، تمامی تصاویر، اطلاعات و فایل‌های html، CSS و JS را برای مرورگر سیستم شما ارسال کرده تا بر روی حافظه کامپیوتری خود ذخیره کند. 
با ذخیره تمامی اطلاعات، کاربر می‌تواند در هر زمان وارد آن شده و به صورت آفلاین نیز از امکانات آن استفاده کند. نکته مثبت استفاده از وب اپ به صورت آفلاین آن است که هر زمان شما اپ را به صورت آنلاین استفاده کنید، جدیدترین تغییرات و به روز رسانی‌های انجام شده در آن جایگزین اطلاعات ارسالی به حافظه دستگاه دیجیتال شما می‌شود. از این رو بعد از باز کردن وب به صورت آفلاین شما از نسخه جدید و به روز استفاده خواهید کرد.

وب اپلیکیشن آفلاین

 

نحوه ساخت وب اپلیکیشن

برای ساخت وب اپلیکیشن‌ها شما نیاز به یک برنامه نویس حرفه‌ای دارید. ممکن است شخصی را پیدا کنید که در زمینه طراحی سایت خبره باشد اما مهارت و تجربه چندانی در زمینه طراحی وب اپ‌ها نداشته باشد. برای ساخت وب اپ، برنامه نویس باید به چندین زبان برنامه نویسی مسلط باشد. از زبان‌هایی مانند HTML یا جاوا در سمت کاربر و از زبان‌هایی مانند پایتون و روبی در سمت سرور استفاده می‌شود که برنامه نویس باید برای استفاده از هر کدام از آن‌ها تسلط و تجربه کافی داشته باشد.

 

هزینه طراحی وب اپ چقدر است؟

ممکن است شما نیز بخواهید برای کسب و کار و سایت خود یک وب اپ راه اندازی کنید. همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، طراحی وب اپلیکیشن‌ها در مقایسه با طراحی سایت و یا دیگر اقدامات انجام شده در دنیای وب و دیجیتال سخت تر و پیچیده‌تر است. از این رو هزینه آن در مقایسه کارهایی مانند طراحی سایت نیز بیشتر خواهد بود. 
البته هزینه طراحی وب اپلیکیشن‌ها نیز می‎تواند با توجه به امکاناتی که برای آن در نظر گرفته می‌شود، متفاوت باشد. برای مثال هزینه طراحی یک وب اپلیکیشن برای یک گیمینگ سنگین و حرفه‌ای در مقایسه با یک وب اپ یک سایت معمولی بسیار بیشتر خواهد بود.

وب اپلیکیشن

 

طراحی وب اپ مناسب چه کسانی است؟

احتمالا شما نیز این سوال را از خود می‌پرسید که با توجه به هزینه بالای طراحی وب اپلیکیشن‌ها آیا انجام این کار برای شما ضروری است یا خیر؟ پاسخ به این سوال را تنها خودتان می‌توانید بدهید! همان طور که در بالا نیز اشاره شد، وب اپ‎ها به دنبال سهولت در انجام یک عمل در سایت هستند. در واقع اگر سایت شما تنها یک سایت خبری است و تعامل شما با مخاطبان در حد کامنت و گفت و گو یا عملکردهای ساده است، شاید طراحی وب اپ برای شما چندان صرفه اقتصادی نداشته باشد. اما اگر شما در کسب و کار خود به طور بیشتری با کاربران در تعامل هستید و طراحی وب اپ می‎تواند این طراحی را ساده‌تر و سریع‌تر کند، احتمالا طراحی وب اپ برای شما مناسب خواهد بود.

 

طراحی وب اپ در ایران 

اگر هنوز برای طراحی یک وب اپلیکیشن‌ برای خود شک دارید، باید به شما این اطمینان را بدهیم که وب اپ‌ها در ایران آینده بسیار روشن تری حتی نسبت به کشورهای دیگر دارد! چطور؟
اول آن که آمارها نشان می‌دهد که اغلب مردم به داشتن چندین نرم افزار مختلف بر روی گوشی خود علاقه‌ای ندارند و معمولا اگر بعد از نصب یک نرم افزار از آن استفاده نکنند، آن را حذف خواهند کرد. همچنین راغب کردن کاربران به آن که فرایند نصب یک نرم افزار را انجام دهند، برای برخی از افراد سخت خواهد بود. در مورد وب اپ کاربران تنها با کلیک بر روی یک لینک می‌توانند وارد نرم افزار مورد نظر شوند بدون آن که حافظه دستگاه دیجیتال آن‌ها پر شده و یا نیاز به نصب نرم افزار داشته باشند.
دوم آن که با توجه به وجود تحریم‌های مختلف علیه ایران، ممکن است در آینده بسیاری از نرم افزارها را نتوانید بر روی تلفن‌های همراه خود نصب کرده و استفاده کنید. وب اپلیکیشن‌ها این مشکل را نیز رفع خواهند کرد.

 

مزایا و ویژگی‌های وب اپلیکیشن

در این بخش از مقاله می‎خواهیم بدانیم که طراحی و استفاده از وب اپلیکیشن‌ها چه مزایایی برای شما به دنبال خواهد داشت.


حذف محدودیت سیستم عامل و نرم افزار

همانطور که می‎دانید یکی از محدودیت‎های استفاده از نرم افزارهای مختلف آن است که شما باید هر نرم افزار را متناسب با سیستم عامل گوشی خود نصب کنید. برای مثال سیستم عامل‌های مختلف اندروید و آیفون هر کدام نرم افزارهای مخصوص به خود را دارند و شما نمی‌توانید نرم افزارهایی که برای اندروید طراحی شده‌اند را روی گوشی آیفون نصب کنید. یکی از ویژگی‌ها و مزایای وب اپ آن است که بدون در نظر گرفتن محدودیت سیستم عامل شما می‌توانید تنها با کلیک بر روی یک لینک از وب اپ مورد نظرتان استفاده کنید.

وب اپ

 

سرعت بالا و عدم درگیری حافظه

همان طور که در بخش‌های بالاتر نیز عنوان شد، برخلاف نرم افزارهایی که شما بر روی تلفن خود و حافظه دستگاه دیجیتال نصب می‌کنید، وب اپ‌ها هیچ بخشی از فضای حافظه شما را درگیر نخواهد کرد. از این رو استفاده از آن به صورت آفلاین می‌تواند حتی سرعت بیشتری نسبت به برنامه‌های نصبی داشته باشد.


نمایش استاندارد بر روی دستگاه‌های دیجیتال مختلف

یکی دیگر از مزایای استفاده از وب اپ‌ها آن است که فرقی نمی کند صفحه نمایش دستگاه دیجیتال شما چقدر است و یا آن که از وب اپ بر روی تبلت، لپ تاپ و یا تلفن همراه خود استفاده می‌کنید. با توجه به فناوری واکنش گرا در وب اپلیکیشن‌ها، نرم افزار متناسب با صفحه نمایش دستگاه به کاربر نمایش داده شده و کاربر می‎تواند به تمامی بخش‌های آن دسترسی داشته باشد.

 

امنیت بالای استفاده از وب اپ

وب اپ‌ها بر بستر HTTPS نوشته می‌شوند. این بستر دارای امنیت بسیار بالایی است و شما می‎توانید با خیال راحت اطلاعات شخصی مورد نیاز خود را در این نرم افزارها وارد کنید. در برخی از وب اپلیکیشن‌ها می‎توان گفت امنیت وب نسبت به نرم افزارهای آفلاین بیشتر است.


دسترسی در هر زمان و مکان

در صورتی که شما مدیر یک شرکت و سازمان هستید، برای سازمان شما بسیار مهم است که همه کارمندان بتوانند در هر زمان و هر مکانی به اطلاعات شرکت دسترسی داشته باشند. یکی از مزایای طراحی وب اپلیکیشن‌ها آن است که تمامی افرادی که شما به آن‌ها اجازه خواهید داد می‌توانند در هر زمان و مکانی به آن دسترسی داشته باشند.

وب اپ


طراحی با استفاده از زبان‌های برنامه نویسی مختلف

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، برای طراحی وب اپلیکیشن می‌توان از زبان‌های برنامه نویسی مختلف استفاده کرد. این تنوع دست برنامه نویس را باز گذاشته تا بتواند متناسب با نیازهای شما یک وب اپ مناسب طراحی کند.


عدم نیاز به نصب نرم افزار جانبی

گاهی اوقات شما برای نصب یک نرم افزار باید نرم افزارهای جانبی دیگری را نصب کنید. این کار باعث می‌شود بسیاری از افراد عطای آن را به لقایش ببخشند. استفاده از وب اپلیکیشن این مساله را نیز رفع کرده و نیاز به هیچ نرم افزار جانبی دیگری ندارد.


فعالیت‌های پس زمینه

یکی دیگر از مزایای وب اپلیکیشن آن است که اگر نت شما ضعیف باشد، مرورگر تمامی فرم‌ها، اطلاعات و درخواست‌های دریافتی را در حافظه خود ذخیره کرده و زمانی که شما مجددا وارد آن شوید آن‌ها را به شما نمایش می‌دهد. در واقع نیازی به بارگزاری مجدد اطلاعات و یا پر کردن فرم‌ها ندارید.

 

امکان فعال سازی نوتیفیکشن‌ها

از دیگر مزایای استفاده از وب اپلیکیشن‌ها آن است که مانند شبکه‌های مجازی مختلف می‌توانید با استفاده از نوتیفیکشن‌ها کاربران خود را از اخبار و اطلاعات جدید مطلع کرده و تعامل خود با آن‌ها را افزایش دهید.

مطالعه بیشتر: پوش نوتیفیکیشن چیست؟ و چگونه به کسب و کار اینترنتی شما کمک می کند؟

وب اپ

نمایش در موتورهای جست و جو

نکته قابل ذکر آن که اگر شما بر روی سئوی وب اپ خود نیز کار کنید، نتیجه آن در موتورهای جست و جو نمایش داده می‌شود.


بهبود سئو سایت

از دیگر مزایای وب اپلیکیشن افزایش و بهبود سئو سایت است. چگونه؟ یکی از عوامل تاثیر گذار بر سئو نرخ تعامل کاربران با سایت است. وب اپ تعامل کاربران با شما را بدون محدودیت زمانی و مکانی افزایش داده و در نتیجه باعث ارتقا سئو خواهد شد.


کاهش هزینه های پشتیبانی و نگهداری

یکی دیگر از مزایای طراحی وب اپلیکیشن کاهش هزینه‌های پشتیبانی و نگهداری است. از آن جا که وب اپ یک نرم افزار جداگانه نیست، شما نیاز کمتری به پشتیبانی و نگهداری دارید.

 

نمونه هایی از وب اپلیکیشن

بعد از آن که با وب اپلیکیشن‌ها آشنا شدیم، بهتر است تعدادی از وب اپلیکیشن‌های شناخته شده را نیز به شما معرفی کنیم.


اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی

یکی از شناخته شده ترین وب اپ‌ها، نرم افزارهای تاکسی اینترنتی است که امروزه بر روی تمامی تلفن‌های همراه دیده می‌شود. 


وب اپلیکیشن‌های پرداخت آنلاین

از دیگر اپلیکیشن‌های تحت وب نرم افزارهای پرداخت آنلاین هستند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها قبض‌های خود را پرداخت کنید، قسط‌های وام خود را بدهید، شارژ بخرید، یا  خلافی پرداخت کنید.

 

نرم افزارهای مدیریت پروژه

از پرکاربردترین وب اپلیکیشن‌ها که مدیران پروژه ها بسیار از آن استفاده می‌کنند، تسکولو و ترلو است.


بازی‌های آنلاین

اگر اهل بازی و گیمینگ باشید این روزها می‌توانید در کنار بازی‌های آفلاین و نصبی مختلف از بازی‌های آنلاین به شکل وب اپ نیز استفاده کنید.


وب اپ‌های تبدیل واحد

یکی دیگر از وب اپ‎هایی که بیشتر در حوزه‌های کریپتوکارنسی مورد استفاده قرار می‌گیرد، وب اپ‌های تبدیل واحد است.

وب اپلیکیشن های ایرانی

 

ملاحظات سئو در وب اپلیکیشن‌ها

همان طور که در بالا نیز اشاره شد وب اپ‌ها باعث افزایش تعامل کاربران با سایت شما شده و می‌تواند به صورت غیر مستقیم باعث بهبود نرخ سئو سایت شما شود. شما می‌توانید هر وب اپ را بر روی هر سایت قدیمی و یا جدید نصب کنید اما برای مشاهده آن در نتایج جست و جو باید اقدامات خاصی انجام دهید. در حین راه اندازی وب اپ باید جاوا اسکریپت در دسترس قرار بگیرد. دسترسی به فایل‌ها را برای BOT ها مسدود نکرده و مطمئن شوید که لینک‌ها برای همه در دسترس هستند. 

 

جمع بندی

وب اپ‌ها یکی از جدیدترین دستاوردهای دنیای وب است که یک نرم افزار تحت وب بوده و کاربران می‌توانند هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین از آن استفاده کنند. وب اپلیکیشن‌ها دارای مزایای ویژه‌ای هستند که می‌توانند باعث رونق کسب و کار شما شود.

مهمترین ویژگی های هاست خوب

مرتضی بازدید : 52 سه شنبه 01 آذر 1401 : 4:58 نظرات (0)

اولین چیزی که برای یک هاست خوب باید در نظر بگیرید فضا و پهنای باند نسبتاً بالا است. پهنای باند کم در نهایت مشکلات زیادی ایجاد می کند و سبب می شود که مشتریان در شرایط ناراضی باشند. از ویژگی های هاست خوب این است که بتواند فضا و پهنای باند قابل قبولی در اختیار شما قرار دهد. ترفندهای بازاریابی در این راستا سبب شده تا بسیاری از افراد پول سرویس هایی با ظرفیت پایین و قیمت بالا را بخورند. دقت داشته باشید که فضای خالی بیشتری در سرورها وجود دارد که سبب می شود تا بتوانید با هزینه کم نیز به موقعیت هاست دلخواه خود دسترسی داشته باشید.

قابلیت add on  دامین از دیگر ویژگی های یک هاست خوب محسوب می شود. در واقع شما قابلیت اد کردن دامنه اضافه را خواهید داشت. این روند سبب می شود که به جز دامنه اصلی برای وب سایت خود، وب سایت دیگر را اضافه کنید اما بدون اینکه نیاز به خرید هاست جدید داشته باشید. این روند کمک می کند تا بتوانید یک یا چند دامنه جدید را به هاست خود وصل کنید.

رمز های بازی سه گانه GTA Trilogy

مرتضی بازدید : 94 جمعه 06 اسفند 1400 : 5:02 نظرات (0)

رمز های بازی GTA Trilogy: بازی GTA یکی از محبوب ترین بازی ها در دنیای ماست که توسط شرکت راکستار ساخته می شود و منتشر می شود. یه بازی جهان باز که شما می توانید تقریبا تمامی عقده های خود در زندگی واقعی را در این بازی خالی کنید! این بازی جهان باز نیز مانند بسیاری دیگر از بازی ها کد های تقلب و رمز دارد که شما می توانید با وارد کردن آنها، کار های خاصی بکنید.

ولی Cheat Code های جی تی ای فرق بزرگی با رمز ها در بازی های دیگر دارند. استفاده از چیت کد ها در این بازی به طور عجیبی لذت بخش است و کار های خاص زیادی را انجام می دهد که بازی را برای ما بسیار راحت تر نیز می کند. رمز های هر بازی GTA نیز انقد زیاد است که بتواند هر خواسته گیمر را ساپورت کند.

آخرین بازی که Rockstar برای طرفداران جی تی ای منتشر کرده است، ریمیک از بازی های GTA 3، GTA Vice City و GTA San Andreas است که به نام GTA Trilogy منتشر شد و که طرفداران بسیار زیادی را خوشحال کرد. شما می توانید 3 جی تی ای خاطره انگیز قدیمی را با گرافیک بهتر تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

جهت دیدن رمز های بازی gta کلیک کن

نصب و راه اندازی کیف پول تراست ولت (trust wallet)

مرتضی بازدید : 49 سه شنبه 26 بهمن 1400 : 0:17 نظرات (0)

برای نصب و راه اندازی تراست ولت روی گوشی‌های هوشمند خود کار سختی در پیش نخواهید داشت. با این حال اگر در روند ساخت حساب کاربری در این برنامه مشکل دارید، در این آموزش تصویری به شما نحوه ساخت حساب کاربری اختصاصی در تراست ولت را آموزش خواهم داد.

برای ایجاد یک حساب کاربری کافی است که مطابق روند زیر پیش بروید:

۱ – ابتدا نیاز به بارگیری برنامه برای گوشی خود دارید. این کیف پول را می‌توانید از طریق سایت رسمی trust wallet دانلود کنید.

سایت رسمی تراست ولت

همچنین این برنامه به طور مستقیم، برای گوشی‌های اندروید از طریق گوگل پلی و برای گوشی‌های ios از طریق اپ استور قابل دانلود است.

نسخه اندروید تراست ولت نسخه ios تراست ولت
دانلود دانلود

۲ – پس از نصب برنامه بایستی وارد آن شده و برای خود حساب کاربری ایجاد کنید. برای این کار روی دکمه آبی رنگ CREATE A NEW WALLET کلیک کنید.

تراست ولت

۳ – در این گام باید گذرواژه خود را وارد کنید. پس از وارد کردن گذرواژه همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، تراست ولت به شما اعلام می‌کند که در صفحه بعد ۱۲ کلمه برای بازیابی حساب کاربری به شما داده می‌شود. شما باید این کلمات را جایی یادداشت کنید و البته به هیچ‌وجه اجازه دسترسی افراد دیگر به آن را ندهید.

اگر متوجه شدید، تیک مربوطه را فعال کرده و دکمه Continue را لمس نمایید.

کیف پول تراست ولت

۴ – اکنون در این مرحله ۱۲ کلمه اختصاصی کیف پول‌تان را مشاهده می‌کنید. آن‌ها را به ترتیب یادداشت کرده و دکمه Continue را لمس نمایید.

تراست ولت

۵ – حالا باید کلمات را به ترتیب در کادر مربوطه بارگذاری کنید و در انتها با زدن دکمه Continue به مرحله بعد منتقل شوید. (۱۲ کلمه مرحله قبل باید حتما به ترتیب در این کادر وارد شود.)

نصب و راه اندازی تراست ولت

۶ – تبریک می‌گویم! شما با موفقیت توانستید کیف پول trust wallet را بر روی گوشی خود نصب و اجرا کنید. اکنون می‌توانید برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها و ذخیره ارزهای دیجیتال مختلف از این کیف پول استفاده کنید.

ویژگی‌های کیف پول تراست ولت

انتخاب یک کیف پول مناسب می‌تواند باعث سادگی در معاملات و امنیت در نگهداری سرمایه شود. اگر شما نیز در نصب کیف پول خود وسواس هستید، شاید بخواهید قبل از راه اندازی تراست ولت از ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که این برنامه دارد، اطلاع پیدا کنید. در ادامه با برخی از قابلیت‌ها و امکانات جالبی که تقریبا فقط ولت اختصاصی بایننس ارائه می‌دهد، آشنا خواهیم شد:

  • عدم نیاز به تایید هویت: یکی از ویژگی‌هایی که باعث علاقه کاربران به نصب کیف پول تراست ولت شده است، عدم نیاز به احراز هویت است. در این کیف پول همانطور که در بالا گفته شد، شما برای ایجاد حساب کاربری به هیچ یک از اطلاعات شخصی خود نیاز نخواهید داشت و تنها با استفاده از ۱۲ کلمه به هم ریخته حساب‌تان ایجاد خواهد شد.
  • بی‌شمار نصب فعال: یکی از ویژگی‌های تراست ولت تعداد بالای نصب آن است. در واقع هر چه تعداد دانلود و نصب یک اپلیکیشن بیشتر باشد، ارزش آن اپ بالا رفته و طبیعتا اعتبار بیشتری پیدا می‌کند. با توجه به آمار، trust wallet توانسته اعتبار خوبی کسب کند.
  • برخورداری از نمودارها و اخبار داخلی: اگر از کیف پول‌های دیگر استفاده کنید، متوجه خواهید شد که معمولا هیچ اطلاعاتی برای بررسی رمز ارزها وجود ندارد. با این حال این کیف پول اجازه دسترسی به نمودارها و چارت‌های ارز دیجیتال را به شما می‌دهد.
  • پشتیبانی از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز: بسیاری از افراد آینده را از آن DApps می‌دانند. برنامه‌های غیر متمرکز می‌تواند آینده جالبی برای ارز دیجیتال محسوب شوند، بنابراین این بخش نگاه بسیاری از افراد را به خود خیره کرده است. تراست ولت نیز با اختصاص دادن یک بخش جداگانه به این حوزه توانسته تمرکز منحصر به فردی روی اپلیکیشن‌های غیر متمرکز ایجاد کند.
  • پشتیبانی از ارزهای متنوع: ویژگی دیگری که این کیف صرافی بایننس از آن بهره می‌برد، پشتیبانی از رمزارزهای مختلف است. شاید بسیاری از کیف پول‌های مفید را در بازار پیدا کنید، اما کمتر ولتی پیدا می‌شود که علاوه‌بر امکانات مناسب، بتواند برای ذخیره سازی ارزهای مختلف مناسب باشد. اکنون به این مزیت ویژگی swap را اضافه کنید.
  • خرید با کارت‌های اعتباری: راه اندازی تراست ولت این امکان را به کاربران می‌دهد که به واسطه کارت‌های اعتباری خود ارز دیجیتال خریداری کنند. هرچند این ویژگی در داخل ایران کمی سخت یا اصلا نشدنی باشد، با این حال امکان خرید از کیف پول با کارت اعتباری بسیار مفید و موثر خواهد بود.
  • پشتیبانی از قابلیت swap: یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه این کیف پول پشتیبانی از قابلیت تبدیل رمز ارزها به یکدیگر است. مثلا شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی مقداری از ارز اتریوم را به ماناست تبدیل کنید.

مزایای کیف پول تراست ولت

  • نصب کیف پول تراست ولت رایگان است.
  • این کیف پول به صورت Open source یا متن باز بودن توسعه داده شده است.
  • رابط کاربری جذاب و ساده‌ای دارد.
  • از رمزارزهای متنوعی پشتیبانی می‌کند.
  • از امنیت نسبتا بالایی بهره‌مند است.

معایب کیف پول تراست ولت

  • عدم وجود نسخه دسکتاپ باعث شده نتوان از آن در ویندوز استفاده کرد.
  • عدم پشتیبانی از احراز هویت دو عاملی یکی دیگر از نقص‌های این کیف پول است.
  • این کیف پول نرم افزاری بوده و جزو کیف پول‌های گرم است؛ بنابراین هر لحظه امکان هک شدن آن وجود دارد.

منبع : نصب و راه اندازی کیف پول تراست ولت (trust wallet)

حذف خودکار اکانت تلگرام

مرتضی بازدید : 53 شنبه 23 بهمن 1400 : 5:32 نظرات (0)

همانطور که گفته شد تلگرام دارای قابلیت های بیشماری است که یک نمونه از آن حذف خودکار اکانت است. حذف خودکار اکانت برای کاربرانی اتفاق می افتد که مدت طولانی در تلگرام فعالیتی نداشته اند. امکان فعال کردن حذف خودکار تلگرام با انجام یک سری تنظیمات ساده وجود دارد. در این راستا 4 گزینه فعال می شود که مدت زمانی را که فرد اجازه دارد از تلگرام خود استفاده نکند را تعیین می کند. این گزینه ها در بازه های زمانی یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله تعریف شده است. بهتر است گزینه ی یک ساله انتخاب شود زیرا همانطور که گفته شد دیلیت اکانت تلگرام به معنای حذف تمام اطلاعات است.

برای فعال کردن این بخش لازم است گزینه ی privacy and security (حریم خصوصی و امنیت) از بخش settings (تنظیمات) انتخاب شود. سپس در بخش   Advanced با کلیک بر روی گزینه ی Delete my account if away for می توان یکی از گزینه های زمانی فعال شده را انتخاب کرد.

دیلیت اکانت تلگرام
گزینه ی Delete my account if away for در بخش Advanced
دیلیت اکانت تلگرام
انتخاب بازه زمانی مورد نظر برای حذف خودکار اکانت

آموزش جامع و قدم به قدم دیلیت اکانت تلگرام

مرتضی بازدید : 72 شنبه 23 بهمن 1400 : 5:22 نظرات (0)

آموزش دیلیت اکانت تلگرام

برای دیلیت اکانت تلگرام شما میتوانید مراحل زیر دنبال کنید و اکانت تلگرام خود را حذف نمایید.

و اینکه امکان حذف حساب تلگرام در خود برنامه تلگرام نیست و شما باید از طریق وب باید این کار را انجام دهید.

قدم اول

با کلیک برای روی غیرفعال کردن تلگرام وارید این صفحه شوید و یا اینکه لینک زیرا در مرورگر خود کپی کنید. شما این کار را میتوانید با مرور هم موبایل هم کامپیوتر استفاده کنید و هر کدام که شما راحتید انجام دهید.

https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

قدم دوم

حال در این بخش شماره خود وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه Next بزنید, حتما شماره خود را در قالب بین المللی تایپ کنید: + (کد کشور) (شماره خود).

دیلیت اکانت تلگرام

قدم سوم

اگر شماره موبایل خود را درست وارد کرده باشید الان یک پیام حاوی کد در تلگرام (نه sms) دریافت خواهید کرد, اکنون به صفحه دیلیت اکانت تلگرام باز شده در مرورگر خود برگردید ، کد دریافت شده را در قسمت مربوطه وارد کرده و دکمه ورود به سیستم را بزنید.

قدم چهارم

اکنون در این صفحه از شما خواهد پرسید چرا قصد دارید تلگرام خود را حذف کنید شما میتوانید دلایل خود اینجا وارد کنید و یا از آنجایی که این بخش اختیاری است میتوانید این بخش را خالی بگذارید

حذف اکانت تلگرام

قدم پنجم

حال در صفحه ای که برای شما باز میشود میپرسد ایا مطمئن هستید که میخواهید از از شر حساب خود خلاص شوید شما با کلیک بر روی گزینه Yes دکمه قرمز رنک میتوانید حساب تلگرام خود را حذف نمایید.

دیلیت اکانت تلگرام

شما توانسته دیلیت اکانت نمایید, و دیگر نمیتوانید از تلگرام استفاده کنید و تمام محتویات اکانت تلگرام شما حذف می شود.

و برای استفاده دوباره از تلگرام باید شماره خود را وارد کنید در برنامه تلگرام و یک اکانت جدید ایجاد نمایید اما چند روز بعد از دیلیت اکانت تلگرام

 

منبع : تکبین

کارت پستال روز پدر

مرتضی بازدید : 44 پنجشنبه 14 بهمن 1400 : 23:11 نظرات (0)

کارت پستال روز پدر کد 4885: روز پدر و روز مرد بهترین بهانه برای هدیه دادن است. مردان معمولاً به هدایای کاربردی علاقه دارند. مثل وسایل ورزشی و یا وسایل اصلاح. بیشتر افراد به خصوص مردان، برای هدایایی رایج و پیش پا افتاده چندان ارزش قائل نیستند. لطفاً دیگر از جوراب خریدن برای پدر و مردان، خودداری کنید! این چیزها را خودش هم می‌تواند تهیه کند! هدایای عمومی مثل جوراب، شال گردن یا قاب عکس در کمد هر مردی هست و زیاد نمی‌تواند خوشحالش کند! مردان اغلب از هدایایی خوششان می‌آید که جنبه تزیینی ندارند.

معرفی کیف پول سخت افزاری کول ولت پرو

مرتضی بازدید : 54 سه شنبه 28 دی 1400 : 2:32 نظرات (1)

کسانی که شناخت کافی از کیف پول های سخت افزاری دارند به خوبی می دانند که کول ولت پرو راحت ترین کیف پول ساخته شده می باشد. راحتی در استفاده، امنیت تایید شده ی بسیار بالا، حمل آسان، ضد آب بودن و توانایی پشتیبانی از بسیاری از ارزهای دیجیتال باعث شده است که کول ولت پرو به محبوبیت بالایی نزد کاربران دست یابد.

کول ولت پرو که جدیدترین محصول شرکت CoolBit X می باشد، ظاهری شبیه به کول ولت اس دارد اما قابلیت های آن افزایش یافته است. برخلاف سایر کیف پول های سخت افزاری موجود در بازار که تنها با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل می شوند، کول ولت پرو را می توان به راحتب با بلوتوث به تلفن همراه خود متصل کرد؛ فقط کافی است که اپلیکیشن CoolbitX Crypto را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید.

شما علاوه بر رمزارزهایی که می توان در کول ولت اس ذخیره کرد، می توانید رمزارزهای کازموس، ترون، پولکادوت و تمامی توکن هایی را که استاندارد BEP-20 یا استاندارد TRC-20 دارند، در کول ولت پرو ذخیره کنید.

منبع : خرید کول ولت

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 1,089
  • بازدید سال : 13,067
  • بازدید کلی : 30,168