loading...

فناوری

چگونه در دیجیتال مارکتینگ مشاوره میدیم؟

مرتضی بازدید : 31 جمعه 29 دی 1402 : 4:02 نظرات (0)

با دریافت یک بریف از کسل و کارتان و بررسی موارد ضعف و قوت کسب و کار شما به ارائه یک راه حل میپردازیم و یک برنامه بازاریابی دیجیتال تدوین می کنیم 

اگر نیاز به تشکیل تیم دروز سازمانی وجود داشته باشد. با انجام مصاحبه فنی این افراد را به شما معرفی می کنیم .در غیر این صورت به آموزش نیروهای شما میپردازیم یا پروژه شما توسط آژانس ما اجرا خواهد شد.

ما کنارتان در هر لحظه هستیم و هر آنچه نیاز به اجرا داشته باشد را اجرا می کنیم.

ما فقط مشاوره نمی دهیم بلکه تمام امور بازاریابی دیجیتال شما را اجرایی می کنیم .

منبع : سوشال مدیا ایران

این محصول یکی از بهترین پرینترهای خانگی برای استفاده‌های روزمرّه است و یکی از پرفروش‌ترین محصولات کمپانی HP در ایران و سراسر جهان می‌باشد. این پرینتر جزو چاپگر‌های لیزری محسوب می‌شود و می‌توان از کاغذ‌هایی با سایز‌های A4، A5، A6 و B5 در این دستگاه استفاده کرد که تنوّع مناسبی برای یک چاپگر ارزان قیمت محسوب می‌شوند و موجب تبدیل شدن این محصول به یکی از بهترین پرینترهای خانگی شده است. پرینتر خانگی HP مدل LaserJet Pro M15a برخلاف مدل‌های گران قیمت موجود در بازار توانایی اسکن، چاپ دو طرفه و یا کپی کردن را ندارد و همچون سایر چاپگر‌های لیزری برای پرینتر کردن فایل‌های متنی طرّاحی و ساخته شده است ولی انصافاً در این فرایند بسیار باکیفیّت و قدرتمند ظاهر شده است و این مسئله موجب تبدیل شدن آن به یکی از بهترین پرینترهای خانگی گردیده است.

همچنین، این مدل توانایی چاپ رنگی را ندارد و رزولوشن آن در حدود ۶۰۰*۶۰۰ DPI می‌باشد که میزان مناسبی برای یک محصول ارزان قیمت و در عین حال باکیفیّت است و فروش بالای آن را تضمین کرده است. این محصول بسیار ساده و کاربردی طرّاحی شده است و از نظر ظاهری نیز فاقد ایرادات کلّی می‌باشد و با کمک یک پورت USB 2 به راحتی به انواع کامپیوتر‌های خانگی و یا قابل حمل متّصل می‌شوند و می‌تواند عملکرد‌های خارق‌العادّه‌ی خود را به رخ کاربران بکشد. اگرچه، پرینتر خانگی HP مدل LaserJet Pro M15a به دلیل عدم وجود برخی از ویژگی‌های ذکر شده گزینه‌ی مناسبی برای پوشش دادن تمامی نیاز‌های کاربران نیست، ولی این مسئله باعث شده است تا قیمت این محصول در محدوده‌ی بسیار مناسبی قرار بگیرد و علاقه‌مندان زیادی برای خرید آن اقدام نمایند و قرار گرفتن پرینتر خانگی HP مدل LaserJet Pro M15a در لیست بهترین پرینترهای خانگی به هیچ عنوان اتّفاقی نیست.

کد تخفیف دیجی کالا

مرتضی بازدید : 27 پنجشنبه 28 دی 1402 : 5:11 نظرات (0)

کدتخفیف اولین خرید دیجی کالا

شما اگر قصد دارید با یک حساب جدید از دیجی کالا خرید کنید میتوانید با این کد تخفیف ۳۰ هزار تومن تخفیف بگرید

DGGM

خرید با تخفیف از دیجی کالا

جهت استفاده از این کدتخفیف دیجی کالا فقط لازم روی دکمه خرید با تخفیف از دیجی کالا کلید کنید و وارد صفحه دیجی کالا شوید محصولات مورد نظر را خریداری کنید و در آخر با کپی کردن کد بالا در بخش تسویه حساب دیجی کالا خرید خود را دارای تخفیف کنید

 

جهت لینک دار کردن متن تلگرام شما اول باید وارد چت مورد نظر شده و متن مورد نظر خود را تایپ کنید.

بعد از آنکه متن مورد نظر را تایپ کردید بخشی از آن که میخواهید به صورت لینک به کاربر نشان داده شود را انتخاب کنید تا منویی بری شما باز شود و برو روی گزینه سه نقطه گوشه سمت راستش کلیک نمایید.

تلگرام

بعد از انحام این کار منوی جدید بر روی صفحه باز میشود و در این منو بر روی گزینه create link کلیک نمایید.

پیشنهاد به صفحه ساخت پروکسی تلگرام بروید

هایپر لینک

 

حال یک صفحه کوچک رو به شما باز میشود در این صفحه میبیند که باید لینک مورد نظر خود را وارد کنید اینجا آدرسی که میخواهد متن که انتخب کردید به آن لینک شود را وارد نمایید و گزینه ok را بزنید.

telegram

با انجام این کار میبیند که متنی که انتخاب کرده اید لینک دار شده است و میتوانید این را ارسال کنید. اگر میخواهید متن مورد نظرتان را اشتراک بگذارید از روش کپی خودداری کنید (با انجام این کار با مشکل مواجه خواهید شد) و پیشنهاد میکنم از روش فوروارد یا فوروارد بدون نقل قول استفاده نمایید.

تلگرام

با تشکر

منبع : سایت تکبین

خرید زمین در چهارباغ

مرتضی بازدید : 30 شنبه 16 دی 1402 : 3:45 نظرات (0)

برخی میپرسن چرا باید در چهارباغ زمین خرید کرد؟؟ معلوم هست چون اصول شهر چهارباغ بر اساس باغشهر طراحی شده و یک منطقه ویلایی و تمام قطعات چهارباغ دارای سند میباشد.

وجه متامیز چهارباغ با دیگر مناطق ویلایی غرب کرج سند دار بودن تمامی ملک ها (گلستان و بوستان) و عریض بودن خیابان هست(معمولا ۱۸ متری و ۳۰ متری).

بهترین لوکیشن چهارباغ برای خرید زمین جهت ساخت ویلا در اولویت کسی که مشکل مالی نداشته باشه صددرصد گلستان های چهارباغ هست. گلستان های ۳ و ۴ و ۱۲ بهترین خیابان های منطقه هست و خیابان ها سنگفرش و دارای کیوسک نگهبانین.

در گلستان های چهارباغ قواره های ۳۰۰۰ متری معمولا دو کله هستند و ریز ترین قواره های حد اقل ۵۰۰ هست که معمولا سخت پیدا میشه و قطعات ۲۰۰۰ متری هم یه کله با بر ۲۵ هست تفکیک شده سال ۱۳۵۰ هستند و قیمت زمین در گلستان های چهارباغ بستگی به فاز بندی ۱ و ۲ و ۳ خیابان هاش داره.

قیمت زمین در گلستان های چهارباغ معمولا از متری ۱۰ تا ۲۵ تومن هست که باز بستگی به کدام خیابان یا کدام فاز داره.

تمام زمین ها در گلستان های چهارباغ دارای انشعابات اختصاصی آب برق گاز شهری به همراه سهمیه آب کشاورزی هست با پرداخت خلافی(ماده صد) به شهرداری راحت امکان ساخت ویلا فراهم میشود.

بعد از گلستان ها بوستان های چهارباغ بهترین گزینه برای خرید زمین هست و قطعات از ۲۰۰ میشه پیدا کرد تا ۲۵۰۰ متر و همه سند دارد. معمولا قواره ها دارای سهمیه آب کشاورزی هستند و برخی ها هم کنتور آب برق گاز شهری دارند.

قیمت زمین در بوستان های چهارباغ از متری ۶ تومن شروع میشود تا متری ۱۵ میلیون تومن که باز بستگی به خیابان و لوکیشن و امکانات زمین دارد.

زمینی که انعشابات تکمیل دارد و در لوکیشن خوب واقع شده هست صددرصد قیمت بالاتری دارد.

تمامی خیابان های بوستان های چهارباغ همانند گلستان ها ۱۸ متری یا ۳۰ متری هست و قواره های بر اساس باغشهر تفکیک و طراحی شده هست.

ابررایانهها از نوع تجهیزات استراتژیک(راهبردی) در جهان هستند که امکانات، حافظه و قدرت پردازش  فوقالعاده زیادي دارند و در امور فضایي، دفاعي، هواشناسی و  پروژههاي بسیار بزرگ علمي و تحقیقاتي استفاده  ميشوند.

اولین ابر رایانه ایران در سال۱۳۸۰  به وسیله محققان مرکز تحقیقات پر دازشهای فوق سریع دانشگاه صنعتی امیرکبیر به بهره برداری رسید.

کامپیوتر

 

(Mainframe Computer) رایانه بزرگ

در مراکز تجاري بزرگ ، دانشگاهها و برخي مراکز دولتي که حجم محاسباتي بسیار زیادی دارند، استفاده  میشوند .این رایانه ها مانند ابررایانه ها  ميتوانند به رایانه هاي دیگر سرویس دهند.

پیشنهاد میشود

 

(Minicomputer) رایانه کوچک

در مراکز تجاري، دانشگاهي و برخي مراکز دولتي که حجم محاسباتي متوسط دارند استفاده  میشوند. نام جدید این دسته از رایانه ها،  رایانههای میانه(Midrange) است.

رایانه

(Microcomputer) ریز رایانه

رایانه هایی که فقط یک یا دو پردازنده دارند و به دو صورت قابل حمل Portable و غیرقابل حمل هستند.

انواع ریز رایانه 

ریز  رایانهها از لحاظ ظاهر، اندازه و قدرت پردازشي به چند دسته تقسیم  میشوند. بعضی از انواع آن را در ادامه بررسی می کنیم:

رایانه هاي رومیزي (Desktop)

براي کار در یک محل ثابت و بر روي میز طراحي شده و از برق شهري استفاده  میکنند. به آنها  PC: Personal  Computer هم گفته  ميشود .

پیشنهاد میشود: تعمیر لپ تاپ

رایانه هاي کیفي یا روپایي (Laptop)

از لحاظ امکانات و نوع کار مثل  رایانههای رومیزي هستند؛ ولي با باطري هم کار  میکنند.این رایانه ها قابل حمل بوده و همین ویژگی، آنها را خاص کرده است.  رایانههای کیفی به طور کلی دارای همان اجزایی هستند که در یک رایانه رومیزی وجود دارد ولی با این تفاوت که تا جای ممکن از وزن و اندازه آنها کاسته  شدهاست.  رایانههای کیفی دارای یک صفحه کلید سرخود هستند و به جای ماوس از یک صفحه لمسی استفاده می کنند اما  میتوان  صفحهکلید و ماوس جداگانه نیز به آنها وصل کرد.

دسته

تلفن های هوشمند (Smartphone)

با استفاده از  گوشیهای هوشمند علاوه بر برقراری تماس تلفنی امکان دسترسی به اینترنت، سازماندهی اطلاعات تماس، ارسال  نامههای الکترونیکی و  پیامهای متنی، بازی، و گرفتن عکس نیز وجود دارد. این  گوشیها معمولاً دارای یک صفحه کلید و یک صفحه نمایش بزرگ هستند.

 

کامپیوتر

تبلت یا  لوح رایانه (Tablet PC)

لوح رایانه ترکیبی از یک لپ تاپ و یک تلفن همراه است. تبلت از یک تلفن همراه بزرگ تر است و به جای صفحه کلید از یک صفحه نمایش لمسی بهره می گیرد  .

کامپیوتر

نظر شما چیست؟

نظر شما درمورد انواع کامپیوتر ها چیست؟ ایا این مقاله برای شما مفید بوده است؟ لطفا نظرتان را پایین صفحه به اشتراک بگذارید.

 

کامپاند پلیمری

مرتضی بازدید : 28 شنبه 09 دی 1402 : 4:52 نظرات (0)

کامپاند پلیمری، مخلوط یک یا چند پلیمر و یا افزودنی‌های مختلف است که به منظور بهبود خواص فیزیکی،  مکانیکی، حرارتی و هم چنین آماده کردن پلیمر جهت استفاده در صنایع مختلف پلیمرها تولید می‌شود.

کامپاندها علاوه بر تقویت ساختار پلیمر، مشکلاتی از جمله کند بودن سرعت تولید، هدر رفت مواد اولیه و عدم اختلاط مواد اولیه با یکدیگر در حین تولید را برطرف می­کنند و موجب سهولت و تسریع فرآیند ساخت محصولات پلاستیکی می­شوند.

در برخی از صنایع، در فرآیندهای اکستروژن و یا تزریق نمی­توان از مستربچ استفاده کرد. در چنین شرایطی برای جلوگیری از افت کیفیت محصول نهایی، از کامپاند استفاده می­شود. کامپاندها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه­تر از مستربچ­ها بوده و باعث حذف هزینه ­های جانبی حاصل از تمیزکاری و ترکیب مستربچ با پایه پلیمر خواهند شد.

منبع : خرید کامپاند

چرا برند شرکت اپل یک سیب گاز زده است؟

مرتضی بازدید : 199 سه شنبه 04 مهر 1402 : 3:30 نظرات (0)

در این باره مطالب زیادی مطالعه کردم و و ممکن است که شما هم در این باره چیز هایی شنیده باشید حالا ما تام داستان ها را در این باره برای شما تعریف خواهیم کرد . در ادامه با ما باشید.

  1. شرکت اپل بعد از اینکه متوجه میشود قدرت بسیاری دارد و میتواند بازار را در دست بگیرد یک طرحی به ذهنش خطور میکند که بتواند قدرت خود را نشان مردم بدهد اعلام کرد که هر کس بتواند ایرادی از محصولات این شرکت بگیرد هرچه که نقاضا کند به او خواهند داد .
    شخصی پیدا میشود که میتواند ایرادی از یک محصول اپل بگیرد .

وقتی از او میپرسند که چه چیزی میخواهد او میگوید من نیمه ای از این سیب را میخواهم که به همه بگویم اپل همیشه ناقص خواهد بود !

این داستان هیچ حقیقتی ندارد و بنده همینجا این مطلب رو کذب میکنم . اگر جایی خواندید بدانید که ضمنا فقط برای بالا بردن بازدید سایت خودشان است.
۲٫ میگویند که یک دلیل روانشناسی است یعنی شخصی میتواند نصفش خوب  و نیم دیگرش بد باشد
اشاره به ظاهر و باطن هر شخص دارد و پیام دیگری که این لوگو دارد میگوید شما هرچه نا امید باشید باز هم امیدی هست
یعنی شما نیمی از زندگی خود را باختید ولی درست نیم دیگری فرصت دارید تا زندگی خود را جبران کنید.
۳٫ جابز در کودکی فقیر بود و روز هایش را به سختی میگذراند تا شخصی پیدا میشود که از میوه فروشی خرید میکند و به جابز یک عدد سیب بزرگ میدهد .
جابز بجای آنکه آن سیب را میل کند به میوه فروشی دیگری برده و به جای آن سیب بزرگ دو عدد سیب کوچک میگیرد.

یک سیب را خورده و یکی را میفروشد همینگونه شروع به کار کردن میکند تا هزینه تحصیلی او به عمل می آید و به مدرسه رفته و برای سواد آموزی هزینه میکند .

میگویند یکی از دلایلی که یک سیب لوگوی این شرکت بزرگ است این است .

اپل

۴٫سیب نشانه سلامتی است و شنیده میشود به دلیل این معنی نشان میدهد که محصولات شرکت اپل دارای سلامتی و عمر بالایی هستند.

و همینطور به فکر سلامتی مشتریانش است .

اما باز با یکم تفکر میتوان درک کرد که شایعه ای بیش نیست چون یک شرکت الکترونیکی به فکر سود بیشتر است و حتی اگر سلامتی کاربران خود را لحاظ کند برای فروش بیشتر است نه فقط سلامتی مشتریان.

۵٫پدر علم کامپیوتر یعنی آلن تورینگ در سال ۱۹۵۲ به همجنس گرایی محکوم شد و در آن سال ها در بریتانیا همجنسگرایی یک بیماری روانی به حساب می آمد به همین دلیل قانون تورینگ را وادار کرد که بین زندان و اختگی شیمیایی یکی را انتخاب کند . او دومی را انتخواب کرد . تزریق مواد شیمیایی برای یک سال ادامه یافت و عوارض جنبی بسیاری از جمله رویش پستان‌ها برجای گذاشت.

او سر انجام خودکشی کرد و بالای تختش یک سیب گاز زده دیدند که خیلی ها میگفتند  در سیب سیانور بوده است . این داستان واقعیست اما دلیل اصلی این ماجرا و پرسش ما نیست

این ها داستان هایی هستند که درباره دلایل خورده شدن نصف سیب شنیده میشوند . اما هیچکدوم آنها حقیقت ندارند بلکه جواب سوال خیلی ساده است .

منبع : جریان سیب شرکت اپل

هاست وردپرس یکی از پرطرف‌دارترین هاست ها می‌باشد. همان ‌طور که از نام آن پیداست، این هاست برای سایت ‌هایی که با قالب وردپرسی فعالیت می‌کنند گزینه مناسبی است‌. شما با استفاده از این ‌هاست می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاعات سایت خود را بارگذاری کنید و از ایجاد مشکلات احتمالی جلوگیری نمایید. شاید با خود بپرسید که چرا باید از هاست وردپرس بهره برد؟ در این شرایط باید به شما بگوییم که کم ‌هزینه بودن، کارکرد راحت برای افراد تازه‌ کار، عملکرد عالی برای سایت‌ هایی که با قالب وردپرس طراحی و ذخیره شده‌اند و همچنین وجود قالب ‌های از پیش ‌تعیین ‌شده، باعث می‌شود باعث شده تا افراد بسیار زیادی برای استفاده از خدمات بهترین ‌هاست برای پشتیبانی سایت وردپرسی خودشان، به سراغ این نوع هاست بروند.

شاید پرداختن به این نکته کمی جالب باشد اما هاست های وردپرسی تنها برای سایت ‌هایی کاربرد دارند که با قالب‌ های ورد پرس طراحی  شده‌اند. این موضوع به این معنی است که برای سایت ‌هایی که با قالب‌ های دیگر طراحی و تولید شده‌اند، نمی‌توان از هاست وردپرسی بهره برد. این‌ ویژگی باعث می‌شود تا شما در صورت ورود پرسی بودن سایتتان، قابلیت این را داشته باشید که از یک هاست اختصاصی با قیمت مقرون ‌به‌ صرفه استفاده کنید.

ویژگی های یک صرافی خوب ارز دیجیتال

مرتضی بازدید : 44 دوشنبه 06 شهریور 1402 : 19:00 نظرات (0)

در ادامه قصد داریم به معرفی اصلی ترین معیارهایی که بایستی جهت انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال مورد توجه قرار دهید، بپردازیم.

امنیت

مسئله امنیت را می توان یکی از مهم ترین معیارها جهت انتخاب صرافی دانست. فرض کنید صرافی که دارای ویژگی های فوق العاده ای است را بیابید، در حالی که از امنیت لازم برخوردار نباشد. شاید بخواهید با پذیرش ریسک آن، دست به معامله و خرید و فروش بزنید، اما قطعاً این کار اشتباه است.

جهت اطمینان از سطح امنیت یک صرافی، بهتر است به پرسش های زیر پاسخ دهید:

آیا تاکنون صرافی مورد نظر هک شده است؟ آیا سرقت ارز هم در صورت هک شدن آن رخ داده است؟ آیا صرافی خسارت ارز سرقت رفته را پرداخت کرده است؟ روش ذخیره سازی صرافی چیست؟ موارد امنیتی مورد استفاده در این صرافی چیست؟ و غیره. با توجه به اهمیت زیاد پاسخ هر کدام از این پرسش ها، توصیه ما به شما بکارگیری نهایت دقت در پاسخگویی به آنها است.

احراز هویت

احراز هویت یکی از موارد لازم جهت معامله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال در یک صرافی به شمار می رود. آیا تاکنون در رابطه با اهمیت احراز هویت در صرافی ها فکر کرده اید؟ در پاسخ به این پرسش ابتدا باید بگوییم که امکان پولشویی با رمز ارزها به راحتی وجود دارد. و با توجه به غیر متمرکز بودن ارزهای دیجیتال، پیگیری آن ها امکان پذیر نبوده و همین مسئله امری هیجان انگیز و جذاب برای مجرمان و کلاهبرداران خواهد بود.

بنابراین، احراز هویت در هر صرافی جهت پیشگیری از این موارد مورد استفاده قرار می گیرد. با این کار، مشخص خواهد شد که هر فردی به انجام چه معامله ای پرداخته و از نظر قانونی نیز بهتر است.

پشتیبانی

موضوع پشتیبانی نیز از دیگر موارد مهم جهت انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال به شمار می رود. مثلاً در صورت مواجه شدن با مشکلی در معامله، بایستی با چه کسی آن را در میان گذاشت؟ برقراری تماس با پشتیبانی صرافی می تواند بهترین گزینه در این زمینه به شمار آید. به علت میزان اهمیت پشتیبانی صرافی، برخی ها آن را با امنیت صرافی یکسان می دانند.

 کارمزد صرافی

در صورت افزایش تدریجی حجم معاملات شما، میزان کارمزد از جمله مسائل مهمی است که می تواند در انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال مطرح گردد. برخی از صرافی ها اقدام به دریافت کارمزدهای بالا و پایین در خرید و فروش های ارز دیجیتال کرده که تأثیر بسزایی بر میزان دارایی هایتان در دراز مدت خواهد داشت.

تجربه کاربری و رابط کاربری

منظور از رابط کاربری، نحوه استفاده کاربران از برنامه مورد نظر است. یکی از ویژگی های مهم یک صرافی، سادگی رابط کاربری آن است. علاوه بر آن، تجربه کاربری نیز نقش مهمی در سرعت ثبت و انجام سفارشات در صرافی دارد.

خیلی از صرافی ها جهت بهینه سازی رابط کاربری خود، در پی به روز رسانی مداوم سیستم شان هستند.

پیشنهاد میشود : خرید و فروش ارزهای دیجیتال

رتبه الکسا

هر چند این رتبه نمی تواند معیار خوبی جهت سنجیدن اعتبار صرافی ها باشد، ولی به کمک آن قادر به پیش بینی تعداد کاربران صرافی و میزان اعتبار آن خواهید بود. تعداد بازدیدها و کاربران بسته به نزدیک شدن این رتبه به عدد 1، افزایش می یابد. از آنجا که اخیراً الکسا مدعی توقف خدمات خود در میانه سال 2022 شده است، با این حال، سیمیلار وب می تواند در این زمینه گزینه مناسبی تلقی گردد.

میزان شفافیت صرافی

منظور از شفافیت یک صرافی، دانستن مکان دفتر صرافی بوده و اینکه چه کسانی اعضای تیم آن را تشکیل می دهند. علاوه بر آن، آیا با اهداف و چشم اندازها و مأموریت های صرافی مورد نظر آشنایی دارید؟ چرا که این موارد می تواند سبب افزایش شفافیت یک صرافی و بیشتر شدن آگاهی شما درباره آن و در نتیجه کاهش احتمال کلاهبرداری گردد.

 قابلیت پشتیبانی از انواع رمز ارزها

بازار امروز تنها شامل بیت کوین یا چندین آلت کوین نخواهد شد و ارزهای مختلفی در دسترس هستند. شما قادر به انتخاب هر یک از آنها جهت معامله کردن یا هولد کردن خواهید بود. همچنین اقدام به تقسیم سرمایه خود در بین چندین ارز نمایید. در صورت عدم پشتیبانی صرافی مورد نظرتان از کلیه ارزهای دیجیتال، شما نمی توانید انتخاب زیادی داشته باشید. در نتیجه همین مسئله سبب ایجاد مشکلات زیادی در معاملات تان خواهد داشت.

حداقل مبلغ سفارش

در برخی مواقع، امکان بیشتر بودن حداقل مبلغ تعیین شده جهت سفارش در صرافی های ایرانی، از کل مبلغ اولیه تان برای شروع معامله، با توجه به کاهش ارز ریالی وجود دارد. بنابراین بایستی به سراغ یک صرافی که از حداقل مبلغ سفارش کمتر از سایرین برخوردار باشد، بروید.

 بررسی میزان اعتبار صرافی

از دیگر معیارهای مهم جهت انتخاب بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی، میزان اعتبار آن است. از مهمترین فاکتورهای تعیین کننده اعتبار یک صرافی می توان به تعداد کاربران صرافی مورد نظر، نظرهای رد و بدل شده میان کارشناسان در مورد آن و همچنین فعالیت صرافی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اشاره نمود.

 توجه به قیمت واقعی در صرافی

شاید تاکنون به مسئله واقعی بودن قیمت ها در یک صرافی فکر کرده باشید. منظور از واقعی بودن قیمت چیست؟ یادتان باشد که به صورت لحظه ای قیمت ارزهای دیجیتال تغییر کرده و این موضوع دارای اهمیت زیادی می باشد. یک صرافی خوب باید به نمایش قیمت های لحظه ای و واقعی بپردازد. چرا که از این طریق شما قادر به ارائه تحلیل های درستی متناسب با نمودار قیمت ها خواهید بود.

 حجم معاملات صرافی و میزان نقدینگی آن

این معیار برای کاربرانی که می خواهند دست به انجام حجم بالایی از معاملات بزنند، اهمیت دارد. صرافی مورد نظرتان بایستی از چنین ویژگی برخوردار باشد، چرا که در غیر این صورت باید اقدام به پرداخت هزینه بیشتری نمایید. در صورتی که صرافی فاقد چنین قابلیتی باشد، آنوقت شخص بایستی اقدام به انجام چند معامله کوچک نماید و در نتیجه متحمل پرداخت کارمزد بیشتری گردد. در صورتی که قصد انجام معاملات با حجم بالا را ندارید، می توانید از این پارامتر چشم پوشی نمایید. البته پیشنهاد ما به شما همچنان، در اولویت قرار دادن فاکتورهایی مانند اعتبار و امنیت صرافی می باشد.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 1,100
  • بازدید سال : 13,078
  • بازدید کلی : 30,179